![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() De alkoof |
![]() De cabine |
![]() De kast dicht |
![]() De kast open |
![]() De keuken |
![]() De pannenkast |
![]() De gootsteen |
![]() De banken en tafel |
![]() De banken en tafel |
![]() De hardhouten trap |
![]() Schotland |
![]() Natuurpark in Engeland |
![]() Bekijks op de pont |
![]() Campsite in Kopenhagen |
![]() Denemarken |
![]() De LPG tank |
![]() De LPG tank |
![]() De nieuwe watertanks |
![]() Groot onderhoud |
![]() Nieuwe 4-barrel |
![]() 4-barrel met gastoevoer en nieuwe hoofdremcylinder |
![]() De oude starter eruit |
![]() High torque starter |
![]() Aan een vennetje |
![]() Op een natuurcamping |
![]() De mooiste in de rij |
![]() Bedrading eruit getrokken |
![]() ff nalopen |
![]() Zo werkt het weer |
![]() Motorblok zoals het was |
![]() blok tijdens aanpassing |
![]() 4-barrel met meer Powerrrrr |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() Detail kit en knipwerk |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() Schoon zonder zeil |
![]() Open dakraam afgeplakt |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() Cabrio maken ? |
![]() |
![]() |
![]() Het dak is eraf !! |
![]() "Het dak naast de auto." |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() Klaar !!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() Bestuurderskant |
![]() Het interieur/Keuken |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |